موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد نمایندگی ایران: آمریکا سلاح‌ هسته‌ای برای اسرائیل تکثیر کرد هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: اسرائیل پیشنهاد جدید جامعی برای آتش بس ارائه کرده است ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است تداوم مواضع خصمانه اتحادیه اروپا علیه ایران | آشتیانی تحریم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام منطقه بسته نظامی در شمال فلسطین اشغالی | حمله پهپادی به «عکا» (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پادشاه بحرین: برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران تلاش می‌کنیم شلیک ۱۰۰ موشک حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) سازمان ملل: کره شمالی به تعهدات خود در قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز باقری: نشست سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات اسرائیل برگزار شود وزیر خارجه عربستان: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم
سرخط خبرها

ترور «ولادیمیر پوتین»| جدیدترین درخواست سناتور آمریکایی از مردم روسیه

  • کد خبر: ۱۰۱۰۲۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
  • ۱
ترور «ولادیمیر پوتین»| جدیدترین درخواست سناتور آمریکایی از مردم روسیه
لیندسی گراهام سناتور آمریکایی در توئیتر خود نوشت: «آیا یک بروتوس در روسیه وجود دارد؟  آیا سرهنگ اشتافنبرگ موفق تری در ارتش روسیه وجود دارد؟ به نظر می رسد تنها راه پیش رو این است که کسی در روسیه این مرد ( ولادیمیر پوتین) را از بین ببرد. شما به کشور خود و جهان  خدمت بزرگی خواهید کرد.».

به گزارش شهرآرانیوز، لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه تندروی آمریکایی در پی وقوع جنگ در اوکراین خواستار ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه شد.

این سناتور تندروی آمریکایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آیا یک بروتوس در روسیه وجود دارد؟  آیا سرهنگ اشتافنبرگ موفق تری در ارتش روسیه وجود دارد؟

وی افزود: به نظر می رسد تنها راه پیش رو این است که کسی در روسیه این مرد ( ولادیمیر پوتین) را از بین ببرد. شما به کشور خود و جهان  خدمت بزرگی خواهید کرد.

لیندسی گراهام ادامه داد: تنها افرادی که می توانند این مشکل را حل کنند، مردم روسیه هستند. گفتنش آسان اما  انجام دادنش سخت است.

این سناتور آمریکایی اضافه کرد: مگر اینکه بخواهید تا آخر عمر در تاریکی زندگی کنید و در فقر مطلق از بقیه دنیا منزوی شوید و در تاریکی زندگی کنید، باید در پاسخ به این بحران اقدام کنید.

«مارکوس یونیوس بروتوس» سیاستمدار اواخر دوران جمهوری روم است که در ماجرای قتل ژولیوس سزار نقش ایفا کرد و «کلاوس فون اشتاوفنبرگ» افسر ارتش آلمان که تلاشی نافرجام برای ترور هیتلر داشت.

لیندسی گراهام در سفر خود به سرزمین های اشغالی فلسطین نیز در مصاحبه ای در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲  به ترور دانشمند هسته ای ایران در اواخر سال ۲۰۲۰ اشاره کرده و در ترغیب به اقدامات تروریستی بیشتر علیه دانشمندان ایرانی گفته بود: « بسیاری از دانشمندان ایرانی سوانح زیادی داشته اند، انتظار دارم که حوادث بیشتری رخ دهد.»

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت به اظهارات نفرت‌انگیز سناتور آمریکایی اعتراض کرد و نسبت به ماجراجویی رژیم اسرائیل و پیامدهای آن برای صلح و امنیت منطقه هشدار داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
1
0
تنها راه نجات مردم دنیا از انواع جنگ ها به ویژه جنگ جهانی سوم، نابودی پوتین سفاک دیوانه است. نابودی پوتین، نقطه شروع تنفس مردم ایران خواهد بود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->